Ha maradt még kérdésed...

Amennyiben nem találsz valamilyen információt, fusd át az alábbi részt. Itt összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a MotiMedia önfejlesztő videó kurzusairól. Nézd át, hátha megtalálod bennük a választ a kérdéseidre, vagy keress minket bizalommal az ugyfelszolgalat@motimedia.hu e-mail címen!

1.) Kurzusokkal kapcsolatos kérdések

Az egyéni készségek és a kreativitás fejleszthető – bárkinél! Így az önfejlesztő videós tananyagokat mindenkinek jó szívvel ajánljuk. Rengeteg hasznos felismerést fogsz kapni a videós tanfolyamon haladva a jövőddel, jeleneddel, múltaddal kapcsolatban. Minden korosztálynak javasoljuk az online tanfolyamok elvégzését, aki nyitott erre a tudásra. Az életben mindenki megérdemli, hogy a célok kitűzése és elérése által boldog legyen. A kurzusok megtekintését 14 éves kor alatt szülői felügyelettel és beleegyezéssel ajánljuk!

A “Tagsági tartalmak” között folyamatosan elérhető egy tematizált videótár, mely többnyire rövidebb videókat tartalmaz. Ezen videók egy részével a közösségi felületeken is találkozhattál már, de több olyan videót is megtalálhatsz itt, melyeket sehol máshol nem teszünk közzé. A motimedia.hu felülete segítséget nyújt abban, hogy az évek alatt közzétett és a legfrissebb videókat egy helyen, akár témára szűrve megtalálhasd. A “Tagsági tartalmak” megtekinthetősége időkorláthoz kötött. Az időkorlát azt jelenti, hogy a “Tagsági tartalmak” alatt található videótárat csak addig tudod megtekinteni, amíg él az előfizetésed.

A “Kurzusok” között olyan értékes tananyagokat találhatsz, melyek gyakorlatias és sokkal alaposabb tudásanyaggal láthatnak el. A legtöbb itt található tartalomhoz munkafüzetet is találhatsz. Nagy értékű tréning felvételek, hosszabb előadás anyagok segítenek a gyakorlatba is átültetni az általad vágyott változtatásokat.

A “Kurzusok” alatt megvásárolt tartalmakat egyszeri díjon érheted el és azok hozzáférése örökéletű.

Kereséskor a legördülő menüben tudod kiválasztani, hogy mely kategóriákban szeretnél keresni. A “tagsági tartalmak” az előfizetéshez tartoznak, a “kurzusok” pedig külön megvásárolható tréningek/előadások. A további felajánlott kategóriák segítik a keresést: célok, emberi kapcsolatok, hivatás, időgazdálkodás, pénzügyek, önbecsülés, önbizalom, pénzügyek, motiváció, kitartás, önfegyelem, egyéb. De ezen kívül a jobb oldalon lévő szabadszavas keresőt is bátran használhatod.

Amint sikeresen megrendelted és kiegyenlítetted az általad választott kurzus díját, néhány percen belül megtalálhatod felhasználói fiókodban a tananyaghoz tartozó videókat.
Időponthoz kötött, élő közvetítés esetén ugyanúgy be tudsz lépni a felületre, de értelemszerűen a közvetítés anyagát a kitűzött kezdés időpontjától tudod megtekinteni. A videókat, vagy a közvetítések oldalát a fiókodba bejelentkezve a felső menüsorban a “Tananyagaim” menüpont alatt találhatod majd.

A megvásárolt kurzusok elérhetősége korlátlanul rendelkezésedre áll a fiókodban. A tagsági (előfizetéses) tartalmak az aktuális havidíj megfizetésével érhetők el.

Több kurzusnál találkozhatsz már a sima pdf munkafüzet mellett úgynevezett “interaktív” munkafüzettel. 

A normál munkafüzetet azoknak ajánljuk, akik szeretik kinyomtatni és papír alapon kitölteni az egyes feladatokat.

Az interaktív munkafüzet első ránézésre ugyanolyan, mint a normál, azonban a pdf olvasóban megnyitás után számítógépről kitölthetőek a sorai és elmenthető a beleírt tartalommal együtt. (Javasolt pdf olvasó: Adobe Reader. Ingyenes letöltés ITT.)

Fontos! Ha szeretnéd elmenteni a munkafüzetbe írt válaszokat, akkor a munkafüzetet beleírás előtt a számítógépedre letöltött pdf olvasó programmal nyisd meg és semmiképp ne böngésző ablakból használd!
(Chrome böngésző sok esetben alapértelmezetten megnyitja a pdf fájlokat rákattintás után, ha a böngésző letöltési sávjából kattintunk rá, vagy ha nincs még telepített pdf olvasó az eszközünkön.)

2.) Felhasználói fiókkal kapcsolatos kérdések

Bejelentkezni a felhasználói fiókodba a motimedia.hu oldalon tudsz, az e-mail címed és első vásárlásod alkalmával megadott jelszó segítségével.

Az adataidat a “Felhasználói fiókon” belül tudod megváltoztatni. A bal oldali sáv “Fiókadatok” pontjában a következőket tudod módosítani: név, e-mail, jelszó, adószám. A “Címek” menüpontban az alábbiakat változtathatod meg: számlázási és szállítási cím.

Erre kétféle lehetőség van: 

1.) Bejelentkezés előtt a jelszavad megváltoztatásához kérjük, kattints az “Elfelejtett jelszó” szövegre a bejelentkezés gomb alatt. Ebben az esetben kapsz egy e-mail üzenetet, ahol lehetőséged van új jelszó megadására.

2.) Bejelentkezés után a “Felhasználói fiókom” menüre kattintva, majd az oldalsó menüben a “Fiókadatok” fülre kattintva is tudsz jelszót változtatni és alapadataidat módosítani.

Ebben az esetben kérjük, ellenőrizd, hogy a megadott e-mail címed pontosan került-e beírásra, és biztosan nem került be elé vagy mögé egy plusz szóköz.
Kérjük, hogy karakterenként is ellenőrizd a beírt felhasználóneved (e-mail címed). Abban az esetben, ha egy, a böngésződ által korábban megjegyzett opciót választasz ki ennek beírásakor, sajnos gyakran előfordul, hogy egy korábban hibásan megadott (elgépelt) lehetőséget kínál fel.
Amennyiben az e-mail címeddel minden a legnagyobb rendben, úgy kérjük, hogy a jelszavad beírásakor ellenőrizd, hogy a kis- és nagybetűket is megfelelően adtad-e meg! Ha ezt követően sem enged be a felület, szükség esetén kattints az “Elfelejtett jelszó” szövegre a bejelentkezés gomb alatt, ebben az esetben kapsz egy e-mail üzenetet, ahol lehetőséged van új jelszó megadására.
Ha ezt követően sem sikerül belépned, akkor kérjük írj az ugyfelszolgalat@motimedia.hu e-mail címre.

3.) Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Annak érdekében, hogy a tartalmakat a rendelést követően pár percen belül láthasd, csak azonnali fizetési lehetőségeket tettünk elérhetővé: Online Bankkártyás fizetés, Ismétlődő fizetés és PayPal. Fontos tudnod, hogy a PayPal fizetési mód használata jelenleg szünetel.
Hagyományos átutalásra vagy készpénzes befizetésre sajnos legjobb szándékunk mellett sem tudunk lehetőséget biztosítani. Ezzel kapcsolatos megértésedet köszönjük!

Bővebb információkat a fizetési móddal kapcsolatban a Simple weboldalán találhatsz IDE kattintva!

Igen, a fizetést az OTP Simple biztonságos rendszerén keresztül tudod intézni (tehát hozzánk semmilyen adatod nem jut el, így azokat mi nem is tároljuk). Olyan egyszerű, mintha bankkártyával fizetnél a boltban, csak ez még annál is biztonságosabb.

Alapadataid megadása után átirányítunk az OTP Simple biztonságosan védett fizetési felületére, ahol meg tudod adni a bankkártyádon szereplő adatokat az erre szolgáló mezőkben. A “Fizetés” gombra kattintva azonnal kapsz egy visszajelzést a fizetés sikerességéről és hozzánk is csak ez a visszajelzés érkezik majd meg, ami alapján szinte azonnal elérhetővé válik a megvásárolt tartalom a felhasználói fiókodban.

A Simplepay bankkártyás fizetés használatakor az alábbi kártyatípusokkal fogsz tudni fizetni: 
Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express

Részletes tájékoztatót a bankkártyás fizetés menetéről ITT találhatsz.

Ha ismétlődő bankkártyás fizetést választottál, rendszerünk minden hónapban/évben automatikusan ugyanazon a napon kezdeményezi a havidíj levonását a számládról, amelyik napon először elindítottad az ismétlődő fizetési igényedet, vagy azon a napon, amelyiken a legutóbbi sikeres terhelés történt.
Amennyiben nem sikerül a levonás, úgy azt követően maximum 10 napon keresztül próbálja levonni rendszerünk az összeget. Ha ekkor sem sikerül levonni, akkor a rendszer nem próbálja újra megterhelni a kártyát, így az ismétlődő fizetésed lemondásra kerül.

Amennyiben ez bekövetkezik, MotiMedia tagságodat akkor sem veszíted el, viszont már nem fogod látni a tagsághoz tartozó tartalmakat. A tervezhetőség érdekében – eleget téve kéréseteknek – minden hónapban küldünk majd egy értesítő levelet, a várható terhelést megelőző három nappal.

Bővebb információkat a fizetési móddal kapcsolatban a Simple weboldalán találhatsz IDE kattintva!

A motimedia.hu oldalon, bejelentkezés után, bal oldalon találhatod az “Előfizetéseim” menüpontot. Ott találhatod azokat az előfizetéseket, amelyek rendszeres levonással lettek megvásárolva. A terhelésre vonatkozó megbízást is itt tudod lemondani.

Ez akkor szokott előfordulni, ha időközben lejár a kártya érvényessége. Ebben az esetben az a teendő, hogy a bank által újonnan megküldött kártya adataival megváltoztatod a régi adatokat, és újból elindítod az aktuális tagsági díj kiegyenlítését. Ezt a bejelentkezés után bal oldalon az “Előfizetéseim” menüpontban tudod megtenni.

Igen. Ebben az esetben arra lesz szükség, hogy lemondd a havi tagságodat a felhasználói fiókodon belül, és annak lejártával újra meg fog jelenni az éves előfizetés választásának lehetősége a “Tananyagaim” fül alatt szürke termékként. Kérjük figyelj rá, hogy az újabb előfizetés indításakor valóban az éves csomag kerüljön a kosaradba a “Megrendelem” gombra kattintva.

4.) Ügyfélszolgálat

Kérjük, hogy először ellenőrizd a spam/promóciók mappában, hogy esetlegesen nem került-e oda a levél. Amennyiben ott találod, akkor kérjük állítsd be a küldő e-mail címét a biztonságos helyek közé. Amennyiben oda sem érkezett meg, akkor kérjük, jelezz nekünk az ugyfelszolgalat@motimedia.hu e-mail címre írt leveleddel.

Ez esetben várjuk megkeresésed az ugyfelszolgalat@motimedia.hu e-mail címen. Kérjük, hogy leveledben írd meg nekünk, hogy milyen néven és milyen kurzust vásároltál és biztosan találunk megoldást, hogy mielőbb nézhesd az anyagokat.

Elérhetőségeink:

E-mail cím: ugyfelszolgalat@motimedia.hu 

Telefon: +36 70 881 85 88 >> Kérjük csak a legszükségesebb esetben telefonálj! Ha van rá lehetőséged, akkor kérjük használd az e-mail küldés  lehetőségét. Köszönjük!

Keress minket bizalommal munkanapokon (hétfőtől-péntekig) 10-17 óráig és munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre!